بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها
سرخط خبرها

صدای پای دایی در اطراف تیم ملی| استیلی پشت اسکوچیچ درآمد!

  • کد خبر: ۱۰۳۱۰۷
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
  • ۱
صدای پای دایی در اطراف تیم ملی| استیلی پشت اسکوچیچ درآمد!
زمزمه حضور علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست مقابل کره جنوبی بیش از هر زمان دیگری شنیده می‌شود. این شایعات درحالی به گوش می‌رسد که استیلی از اسکوچیچ حمایت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از شکست مقابل کره جنوبی انتقاد‌های بسیاری به اسکوچیچ می‌شود و بسیاری این مربی کروات را در حد و اندازه فوتبال ایران نمی‌دانند و معتقدند یک مربی با نفوذ‌تر باید در راس کادر فنی تیم ملی قرار بگیرد. در همین اثنا که تیم ملی روز‌های بعد از باخت به کره جنوبی را سپری می‌کند شایعه حضور علی دایی نیز در تیم ملی به گوش می‌رسد؛ شایعه‌ای که پیش از این شکست نیز شنیده می‌شد. با این حال، اما حمید استیلی که به عنوان سرپرست تیم ملی در حال فعالیت است، اعتقاد دارد که اسکوچیچ همچنان به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد.

استیلی دراین راستا چنین گفته است: متاسفانه برخی موضوعات در روز‌های گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار می‌دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می‌کند و به خوبی می‌دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم ودر آستانه بازی مقابل لبنان برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن هم در شرایطی که تیم ما می‌تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

با این حال، اما جدایی اسکوچیچ از تیم ملی خبری نیست که با این تکذیبیه خشک سرپرست تیم ملی از فضای فوتبال ایران رخت بر ببندد. اسکوچیچ گرچه نتایج مطلوبی با تیم ملی به دست آورده، اما به دلیل فقدان کاریزمای مناسب و نداشتن شخصیتی نافذ به شدت مورد نقد کارشناسان است و هیچ بعید نیست جدایی او بعد از بازی با لبنان رنگ واقعیت به خود بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
0
0
با احترام به همه منتقدین سرمربی تیم ملی ما نباید قضاوت مون تا این اندازه غیرمنطقی و مبتنی بر احساس ، و هیجانی باشد، اگر عملکرد تمام مربیان خارجی و سطح اول تیم ملی فوتبال کشورمان را بررسی کنیم خواهیم دید که هیچکدام عملکردی همچون اسکوچیچ نداشته اند ، حتی درزمان مربی گری کارلوس کیروش تیم ملی از لبنان و سوریه شکست خورد و درجام ملت های آسیا از عراق نیز شکست خورد و حذف شد درحالیکه درزمان مربی گری اسکوچیچ سه بر صفر و درحالی که میهمان عراق بودیم برنده می شود با ویلموتس نیز از عراق و بحرین شکست خوردیم با برانکو ازعمان شکست چهار بر یک را پذیرفتیم و بلازویچ و استانکو و ایویچ و غیره نیز هیچکدام نتیجه و عملکردی نظیر اسکوچیچ نداشته اند درست نیست با یک باخت دربرابر کره ی تا بن دندان مسلح و پرامکانات که ده ها وبلکه صدها برابر ما برای فوتبالش هزینه کرده آنهم درشرایطی که بازی تشریفاتی بوده و ۶۰ درصد بازیکنان اصلی تیم ما نبوده اند و کره میزبان بوده و درحضور بیش از شصت هزار تماشاگر پرشور خودی بازی کرده و همه امکانات خود را جهت شکستن طلسم یازده ساله شکست ناپذیری مقابل فوتبال ما بسیج کرده اینگونه قضاوت کنیم درحالی که همگی چندین برابر دراگان اسکوچیچ پول گرفتنه اند و خودرا بالاتر از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون می دانستند. فرهنگ وادب ایرانی ما ایجاب می کند که قدردان و منصف باشیم و اینهمه بی پروا و ناشکیبا عملکرد درخشان اسکوچیچ ، کادر فنی و بازیکنان تیم را زیر سؤال نبریم .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->